Parelles d'Anime!
+3
Skuld
Nafi
ErwynKC
7 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 4 de 4
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Parelles d'Anime!
Són perfectes Winry x Ed, són tan monos els dos juntets, has de veure FMA! En realitat totes les parelles de FMA molen, perquè a més no deixa dubte a quines poden ser:
Winry x Ed
De SnK el meu OTP per excel·lència és Hanji x Levi, estan fets l'un per l'altre i qui digui el contrario miente!
A el Jean simplement no l'havia emparellat amb ningú encara... però no està gens malament amb la Sasha *-*
Winry x Ed
- Win x Ed:
- [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
- Al x may:
- riza x roy:
- lan fan x ling yao:
De SnK el meu OTP per excel·lència és Hanji x Levi, estan fets l'un per l'altre i qui digui el contrario miente!
- Hanji x Levi:
A el Jean simplement no l'havia emparellat amb ningú encara... però no està gens malament amb la Sasha *-*
Fa massa que no postejo en aquest post i avui toca spam de... GaLe!
Son tan monos i tan jsadfhahahkgj, espero que ara que comença de nou l'anime en fiquin una bona dosis
- gale:
Son tan monos i tan jsadfhahahkgj, espero que ara que comença de nou l'anime en fiquin una bona dosis
Uff, he de dir que estic d'acord amb la majoria de parelles que heu dit, i n'hi ha moltissimes que m'encanten. Però la meva parella preferida indubtablement -de moment xD- és una de Steins;Gate. Ho poso a l'spoiler perquè és spoiler dels capitols finals!
- dos moments més romàntics :
UchihaGin- Humà
Ja que fins ara hem estat d'acord amb moltes parelles, em sembla que introduiré un tema més polèmic Sóc de les que ha esperat que la segona temporada de Free! acabés per veure-la del tirón (progrés: 10/13) i estava pensant en possibles parelles. Us agrada alguna parella en concret? En aquest anime hi ha moltes opinions xD A veure què us sembla aquesta ^^
Seijuro x Gou
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Seijuro x Gou
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Encara no he acabat la 2na temporada, però OTP!!!!!!!! SeiGou
- Spoiler:
ErwynKC- Dimoni guineu
Feia molt que no spammejava una mica de GaLe:
són tan monos per favor Hiro volem més fanservice!
són tan monos per favor Hiro volem més fanservice!
Entenc aquells que els hi agradi més la Saber amb el Lancer, perquè també són una parella encantadora, però jo em quedo amb Saber x Gilgamesh
Tots dos tan rossos i tan guapos ^^ És una llàstima que no s'acabin d'entendre... incompatibilitat d'idees? xD M'encanten
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]Tots dos tan rossos i tan guapos ^^ És una llàstima que no s'acabin d'entendre... incompatibilitat d'idees? xD M'encanten
- Spoiler:
PD: Hi hauria l'opció Shiro x Saber, però... sense ofendre, a qui li agradi aquesta parella ja es pot tirar per un barranc, perquè la Saber mola moltíssim i l'únic que s'aconsegueix amb la relació d'aquests dos és que la pobra sigui una inútil... sí, se li encomana la tonteria...
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Un post de parelles sense la millor parella de seinen, no pot ser! Kougami x Akane (Psycho Pass)
Tot i que també m'encanta l'altra parella de l'anime... Kogami x Makishima (Psycho Pass)
Crec que m'és impossible triar quina prefereixo...
- Spoiler:
Tot i que també m'encanta l'altra parella de l'anime... Kogami x Makishima (Psycho Pass)
- Spoiler:
Crec que m'és impossible triar quina prefereixo...
A mi em passa igual!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'encanten l'Akane i en Kougami junts ^^ són moníssims Però és que en Shinya i en Shougo serien la parella perfecte!!!! M'encanten totes dues
- Spoiler:
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 4 de 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum