Que pasa bitches!
+2
Marta!
Nafi
6 participantes
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Que pasa bitches!
Com que sóc l'admin donaré exemple i estrenaré la secció.
Sóc la Nafi usuaria des de fa massa temps del 3xl (l'he vist morir masses cops) i estic aquí perqué no m'agrada perdre el contacte amb la gent que he conegut!
Benvinguts a tots!
Sóc la Nafi usuaria des de fa massa temps del 3xl (l'he vist morir masses cops) i estic aquí perqué no m'agrada perdre el contacte amb la gent que he conegut!
Benvinguts a tots!
Re: Que pasa bitches!
Hola!
Jo sóc la MARTA, encara que ja ho he dit abans xD
Marta!- Humà
No et tallis i crea un Nou Tema per presentar-te o dir el que vulguis!Marta escrigué:Hola!
Nafi escrigué:No et tallis i crea un Nou Tema per presentar-te o dir el que vulguis!Marta escrigué:Hola!
No no es igual jajaja que tampoc se que dir, pot ser més endevant (a) xd
Marta!- Humà
Ains ains ains! No em sigueu tímids que si no això no funcionarà!Marta escrigué:Nafi escrigué:No et tallis i crea un Nou Tema per presentar-te o dir el que vulguis!Marta escrigué:Hola!
ola soc l'Ainasg
x cert kom es posa la foto d perfil?
x cert kom es posa la foto d perfil?
Ainasg- Humà
Nafi escrigué:Ains ains ains! No em sigueu tímids que si no això no funcionarà!Marta escrigué:Nafi escrigué:No et tallis i crea un Nou Tema per presentar-te o dir el que vulguis!Marta escrigué:Hola!
No no, que per comentar i eso perfecte però presentar-me jajaja
mira, si acabarem tots aqui xD
Marta!- Humà
Mira a dalt a la dreta, on hi ha forum, search, etc. hi ha també PROFILE, si cliques allà podràs modificar les teves dades, la foto de perfil (avatar), la firma, etc.Nafi escrigué:Ains ains ains! No em sigueu tímids que si no això no funcionarà!Marta escrigué:Nafi escrigué:No et tallis i crea un Nou Tema per presentar-te o dir el que vulguis!Marta escrigué:Hola!
ok graciesNafi escrigué:Mira a dalt a la dreta, on hi ha forum, search, etc. hi ha també PROFILE, si cliques allà podràs modificar les teves dades, la foto de perfil (avatar), la firma, etc.Nafi escrigué:Ains ains ains! No em sigueu tímids que si no això no funcionarà!Marta escrigué:Nafi escrigué:No et tallis i crea un Nou Tema per presentar-te o dir el que vulguis!Marta escrigué:Hola!
Ainasg- Humà
Yo poso al shimao, que es la que tenia al 3xl,, mes endevant ya l'anire canviant
Marta!- Humà
gracies XD es el meu personatge d'anime preferitNafi escrigué:Perfecte! ^^ Que mona la Rukia *-*
Ainasg- Humà
Quin onoooor!
Encara que ja he dit que podeu crear posts, no em menjaré a ningúo ho intentaré ^^
Encara que ja he dit que podeu crear posts, no em menjaré a ningú
Hola jo escric per aquí perquè no crec que em mereixi un tema per mi sol. Em dic ! i espero passar-ho bé al fòrum.
!- Humà
Ets un bitch!! escrigué:Hola jo escric per aquí perquè no crec que em mereixi un tema per mi sol. Em dic ! i espero passar-ho bé al fòrum.
! escrigué:Hola jo escric per aquí perquè no crec que em mereixi un tema per mi sol. Em dic ! i espero passar-ho bé al fòrum.
En tot cas seré una bitch.
!- Humà
nafi!!buah tia t'ho he de dir
ets la puta amaa!!ole la web,es fantastica espero que amb el temps millori^^
hi ha una altra web rondant pel 3xl però nosé si tindrà molts seguidors,jo aposto per aquesta ^^
Moltes gràcies per la web!!
ets la puta amaa!!ole la web,es fantastica espero que amb el temps millori^^
hi ha una altra web rondant pel 3xl però nosé si tindrà molts seguidors,jo aposto per aquesta ^^
Moltes gràcies per la web!!
rakk- Mononoke
Que monaaaaa!
Jo també espero que millori amb el temps, aquest és el seu primer dia de vida i encara està una mica arrugadet i ple de sang. Però amb la colaboració de tots pot sortir un xicot ben maco!
Gràcies pels anims!
Jo també espero que millori amb el temps, aquest és el seu primer dia de vida i encara està una mica arrugadet i ple de sang. Però amb la colaboració de tots pot sortir un xicot ben maco!
Gràcies pels anims!
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum