Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Openings i endings

+3
ErwynKC
Meina
Nafi
7 participantes

Pàgina 6 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Skuld Dt Nov 11, 2014 10:23 am

He de posar aquest opening perquè és que aquesta tia és la hòstia!! Quina pedazo intro!! L'anime és la "bomba" i amb aquest opening encara sembla més brutal Hell yes He buscat altres temes d'ella i realment m'encanta ^^

Per evitar confusions, dir que el videoclip no té res a veure amb l'anime. Aquesta animació és a banda de la sèrie, que per cert, és BTOOOM! De moment m'està encantant, o sigui que quan l'acabi probablement la recomani Nya

nano - no pain, no game:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Skuld Dl Nov 17, 2014 11:11 am

Vinga, proposo un versus entre dos openings xd A veure quin us sembla més kawaii Nya Tots dos ho són molt, però jo sóc pro-platinum total <3

Opening 4 Bakemonogatari

Kana Hanazawa (Nadeko) - Renai Circulation:

Opening 3 Nisemonogatari

Yuka Iguchi (Tsukihi) - Platinum Disco:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Skuld Ds Gen 24, 2015 12:44 pm

Sento tants posts seguits, però és que últimament estic tot el dia escoltant música japonesa i no ho puc evitar Nya

El que passa amb Ling Tosite Sigure és que t'encanta o l'odies, però com que sóc d'aquelles persones que s'emocionen cada vegada que els sento us deixaré aquest opening Smile

OPENING 1: TOKYO GHOUL. No he vist aquest anime, però la cançó és tan bona que me la poso en bucle igualment ^^

Ling Tosite Sigure - Unravel:

OPENING 1: DURARARA! M'encanta, és boníssim Smile No crec que tornin a trobar un opening millor per aquest anime...

Theatre Brook - Uragiri no Yuuyake:

Us animo a buscar el grup, quan vaig veure les pintes que portaven va ser un xoc xdddd però ja ho he superat i això no treu que siguin uns cracks ^^

OPENING 2: DURARARA! Potser no m'agrada tant com el primer, però... L M'encanta!! Tot i que l'audio està una mica modificat...

Rookiez is Punk'd - Complication:

Per fi vaig acabar la primera temporada i he pogut veure els especials!! Ara em podré posar amb la segona!! Ja tinc ganes de veure els nous capítols!!!

Posaria més cançons, però pel moment me n'abstindré... ja si eso en un altre moment ^^
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Nafi Dl Gen 26, 2015 8:47 am

El primer opening de Durarara és lo millor del mon, M'encanta aquest grup tot i que la BSO de Duraara és lo únic que he escoltat d'ells.El de la segona temporada també m'està agradant molt, tot i que tens raó, res podrà superar al primer de tots L

Durararax2:

També sóc molt fan de l'ending de Durarara de la primera temporada, tant la música com el video són genials.

Trust Me:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Skuld Dl Gen 26, 2015 10:36 am

Sí, el nou opening també m'agrada molt!! La banda sonora de DRRR és de lo millor  Content  Però és que el primer de tots... no sé, és súper cool!!

El primer ending també em va encantar, tot i que ja el coneixia d'abans de DRRR perquè el canta en Matsushita Yuya L i ja l'havia sentit un milió de vegades sense saber que l'havien fet servir en un anime xDDD En Yuya-chan canta molt bé Nya


I ja posats deixo també l'ending 2 de Durarara! Potser no m'agrada tant com el primer, però també mola ^^

ON/OFF - BUTTERFLY:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Nafi Ds Feb 14, 2015 12:32 pm

No se ben bé on ficar aquests videos però m'han encantat tant que els he de compartir:

Hetalia x Baccano!:

Hetalia x Haruhi Suzumiya:

hetalia x lucky star:

Sobretot el primer m'ha encantat, és el primer que he trobat i entre que adoro Baccano i que estic super viciada a Hetalia m'he enamorat XD
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por jin_97 Ds Feb 14, 2015 8:54 pm

No he vist Hetalia però el de Baccano m'ha molat molt!

Jo us deixo l'Opening de black lagoon
Spoiler:
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Skuld Dg Feb 15, 2015 12:09 am

Red Fraction (OP BLACK LAGOON) és la hòstia, m'agrada moltíssim ^^ Tot i que es fa difícil d'entendre amb aquesta pronunciació tan especial jejejeje "Get down on your knees..." Musica

Tot i que jo tampoc he vist Hetalia, el vídeo de Baccano! se m'ha fet molt divertit xD
_______________________________________________________

Aquesta cançó també m'encanta. M'acabo de posar amb "Shingeki No Bahamut: Genesis", però aquest opening és tan brutal que l'he de posar aquí Nya Aquesta animació em recorda a l'opening de les pelis de Berserk, està tan currat!!! Feia temps que no veia un opening en què les imatges quadressin tan amb la música i m'agradés tant el resultat Ilu

SiM - Existence:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Meina Dg Feb 15, 2015 2:42 am

Nafi escrigué:No se ben bé on ficar aquests videos però m'han encantat tant que els he de compartir:

Hetalia x Baccano!:

Hetalia x Haruhi Suzumiya:

hetalia x lucky star:

Sobretot el primer m'ha encantat, és el primer que he trobat i entre que adoro Baccano i que estic super viciada a Hetalia m'he enamorat XD

Hetalia Lloa

Els tres ho peten moltissim!! Tot hi que diria que el de Lucky Star ja l'havia vist Nya
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Skuld Dj Feb 26, 2015 7:44 am

Cançó brutal d'un grup que acabo de conèixer, si us agrada el funk i el jazz els heu d'escoltar. La primera vegada que la vaig escoltar em va agradar i, ara no m'agrada, m'encanta!! És un vici...

Per si us interessa, és l'ending de l'anime "Gungrave", que està molt bé. Potser la referència no us servirà, però és del mateix autor de "Trigun".

Scoobie Do - Akaneiro Ga Moeru Toki:

P.D: Del nom del grup no faré comentaris... XD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por jin_97 Dj Feb 26, 2015 10:37 pm

A mi m'encaaaaanta, i a més fa molt per u anime de màfies jajajaja no sabria dir perquè però no puc deixar d'escoltar-lo
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Skuld Dl Mar 23, 2015 11:11 am

Tinc un dia força musical, o sigui que també deixaré alguna cançó en aquest apartat xDD No sé si us heu dedicat mai a escoltar els openings i endings d'Slam Dunk en japonès, però tots molen molt ^^

BAAD - Kimi ga Suki da to Sakebitai:

Zyyg - Zettai Ni Daremo:

Ohguro Maki - Anata Dake Mitsumeteru:

Wands - Sekai ga Owaru Made wa:

Manish - Kirameku Toki ni Torawarete:

Zard - My Friend:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Skuld Dc Abr 22, 2015 10:23 am

Em molen massa, o sigui que deixo l'opening i l'ending de "Death Parade!" Nya

BRADIO - FLYERS:


NoisyCell - Last Theatre:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Skuld Dt Maig 12, 2015 8:35 am

L'opening i l'ending de "Kekkai Sensen" no podien ser més oposats xD Tal com he llegit en alguns comentaris el primer et dóna la sensació que serà un anime seriós i, després entra l'ending i "party hard" xDDD Tots dos m'encanten, però l'ending és tan happy i tan kawaii!! A més que l'animació m'encanta. No sé quant de temps estarà al youtube, però sinó us animo a posar un capítol només per l'ending Nya

Aquest primer és una mica promo... però l'opening comença als 20 segons aprox. ^^

OPENING KEKKAI SENSEN:


I aquí la versió sencera! No puc esperar a la versió sencera de l'ending jeje

BUMP OF CHICKEN - HELLO, WORLD!:

Aquí està l'adorable ending xD (si li han tret el so al vídeo doneu-li un cop d'ull a l'anime)

UNISON SQUARE GARDEN - SUGER SONG TO BITTER STEP:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Openings i endings - Página 6 Empty Re: Openings i endings

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum