Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Estrenes de Temporada

Ir abajo

Estrenes de Temporada Empty Estrenes de Temporada

Missatge por Skuld Dl Jul 06, 2015 7:33 am

Doncs mireu, tenint en compte les últimes temporades que hi ha hagut... que no han sigut gaire... motivadores. He pensat fer un post per parlar de les diferents estrenes de les temporades: quines seguiu, quines són indiferents, quines sabeu que odiareu o pel contrari us encantaran etc. I també per comentar primeres impressions o reaccions Smile

La veritat és que no les tenia totes amb aquesta nova temporada i la veritat és que, DE MOMENT, les que he decidit mirar no han estat gens malament. Ara falta veure com les desenvolupen... que això ja serà un altre tema... Jo, per ara, segueixo:

1. Gangsta: No tenia gaires esperances, però amb el primer capítol s'han guanyat que la segueixi, va ser genial. Com us podeu imaginar una sèrie que té a veure amb la màfia i res de col·legiales per allà xdd I els protagonistes són genials!! A més d'algun què altre detall bastant original. Si no sabeu quina mirar, aquesta pot estar súper bé ^^

OPENING GANGSTA:

2. Dragon Ball Super: Bueno... aquesta l'havia de veure ni que fos per a comprovar jajajaja de moment el que he vist em lliga amb Bola de Drac (l'original) i esperar a veure com segueix. Ha estat divert i de moment sembla més o menys decent. No sé què opinareu vosaltres Nya

opening dragon ball super:


3. DRRRx2 TEN: Per mi un dels més esperats de la temporada!! (el més esperat). I la veritat és que el primer capítol no m'ha decebut gens!!! IZAAAAYAAAAA!!! No l'estima ningú xddddd Boníssim L

opening durarara x 2 ten:

4. Ranpo Kitan: Game of Laplace. D'aquest em va cridar l'atenció l'animació, però potser ha estat dels més fluixets que he vist. Certament l'animació és molt bona i en el primer capítol s'havien de posar les bases, a veure si el joc de misteri és ben interessant!! Potser només és cosa meva, però... algun detall m'ha fet pensar en Psycho Pass xD L'opening no m'agrada gaire però...

opening ranpo kitan:

5. Rokka no Yuusha: D'aquesta em va cridar molt l'atenció el disseny de personatges i l'estil medieval/fantasia. Em sembla que pot estar força bé, almenys el primer capítol va ser entretingut i amb força acció des del principi Smile A veure si li saben treure potencial!

opening rokka no yuusha:

6. God Eater: Mmmmm... ja s'ha estrenat i.... en principi no la recomano. Miraré un parell de capítols més però... realment m'ha donat la sensació de ser com un SnK en cutre. En fi, aquesta fora de la llista xD

No sé, vosaltres n'esteu seguint alguna? Jo de moment miraré aquestes i espero no haver-les de deixar perquè es tornin avorrides o gaire mediocres XDDD Què us sembla la temporada? Quines vibracions us dóna? xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum