Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

KYOUKAI NO RINNE

5 participantes

Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Skuld Dl Abr 06, 2015 10:43 pm

Doncs bé, com ja sabreu ahir es va estrenar aquest anime i, tot i que no tinc tant a comentar com amb l'altre, alguna cosa s'haurà de dir xD Em sembla que hi ha un manga d'aquest anime, algú l'ha llegit o se l'ha mirat? Havent dit això, comencem!

Realment tampoc és que passés la gran cosa en aquest primer capítol i sembla seguir el mateix estil que altres animes d'aquesta autora. Per mi no va ser res de l'altre món, però almenys va ser divertit ^^ El que sí que em va passar és que cada vegada que veia el protagonista pensava en l'Inuyasha xD El seu estil de dibuix es manté en tots els personatges; no diré que estigui bé o malament perquè tots els mangakas tenen el seu estil i es nota en les seves obres, però en aquest cas com que l'anime té certa retirada a Inuyasha el disseny de personatges em sembla molt igual. En algun moment també vaig pensar que la música era similar!

De totes maneres he de dir que aquest tal Rinne se'm fa més simpàtic que l'Inuyasha  Monito Pensant  potser per les seves reaccions jeje em va semblar molt kawaii. I a banda d'això també em va recordar en Yato (Noragami) jajjaja Ja sabeu, pel tema d'estar escurat com una rata xD El tema dels deu yens és estar molt desesperat Hell yes A banda d'això, pel que he vist fins ara en altres animes, és un shinigami molt estrany... bé, ja s'anirà veient Nya Pel que fa a la Sakura... sembla que va de bona persona, però passava completament del pobre fantasma que li demanava ajuda al principi jajaja Serà que no li feia el pes  Bah  perquè quan va veure en Rinne no el va ignorar, no xDDDDDD

En fi, ha estat entretingut, però de moment això és tot. A vosaltres què us ha semblat?  
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Meina Dl Abr 06, 2015 11:18 pm

Jo d'aquest animes tampoc tinc massa que comentar, l'aire de la Rumiko hi és ven present tant en l'estil com en els personatges i això crec que motiva a veure'l, ja que tot el que ha mostrat fins ara ha tingut un gran nivell.

M'agrada aquesta autora per que tot hi el seu estil propi sempre apareix amb una història que no té massa en comú amb les altres, a diferencia d'altres autors que quan veuen que algo els hi funciona sempre ho utilitzen, tot hi que ella en aquest ens mostri una idea de la historia bastant utilitzada, com és que algun personatge pugui veure els morts (feel like Ichigo).

Fins ara que estava escrivint no m'he adonat que la historia té cert aire a Bleach, un protagonista que veu als morts i un dia es troba amb un shinigami.

Deixant Ichigos en pau, el que no m'ha agradat del primer capítol (i crec que anirà apareixent a els altres) és el tema de pagar per tot, que es veritat que el món on vivim es mou sobretot pels diners, però jo crec que s'hauria de mostrar un costat més de que els diners no han de ser necessaris per que la gent avanci!

P.D: Jo fa temps que em volia llegir el manga, però al final no ho he fet, però crec que de moment amb l'anime ja en tinc prou xDD
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Skuld Dt Abr 07, 2015 4:58 am

Jajajajaja sí, jo també he pensat en l'Ichigo xDD El tema dels shinigamis i veure fantasmes sembla que s'ha posat "massa" de moda xD De totes maneres per mi és bastant estrany... ja sé que no s'ha explicat res d'en Rinne, però si és un "déu" per què va a classe? Com és que passa tanta estona al món humà? En fi, suposo que s'haurà de veure...

Veus, al tema dels diners no li vaig donar importància i resulta ser una reflexió interessant Smile Bona aportació! L'únic que vaig pensar jo va ser que a la Sakura aquesta relació li sortiria cara xD

PD: Nah, jo en principi tampoc tinc previst llegir el manga ^^
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Sinistre Dt Abr 07, 2015 8:03 am

No m'atreu gaire, no crec que el miri.
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Skuld Dt Abr 07, 2015 9:42 am

A mi en principi tampoc m'atreu gaire, però vam decidir per votació que seria aquest i hi haurà vegades que agradaran més o menys; per la pròxima potser t'agradarà més ^^

Més que l'anime que es miri (a menys que sigui terriblement infumable), la meva intenció en proposar aquest apartat era per a expressar opinions i criticar (en el bon sentit de la paraula) la sèrie. És més que res per fer una "activitat conjunta" i veure si podem treure alguna cosa més d'un anime a partir de diferents punts de vista.

Si realment no el vols mirar ho entenc i em sembla bé, però aquest comentari el podries haver posat en el post de la votació, ja que aquest post és per comentar els capítols que van sortint. De totes maneres, gràcies per pronunciar-te Smile
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por jin_97 Dc Abr 08, 2015 1:17 am

la veritat és k es un anime.... especial! No és per res com me l'esperava xD. Em pensava k era gairebé impossible trobar algú més rata k el prota de noragami (tret den Ryotsu de Kochikame) estava equivocat, la paraula k defineix el prota és... cutre (no hi ha res que el defineixi millor) L'únic k m'ha molat del capitol ha set quan se l'ha menjat el gos xDDD. I Skuld, això de criticar en el bon sentit de la paraula ho faràs tu per k pressento k jo em divertire molt amb akesta sèrie Victoria  Mua ha ha ha ha
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Sinistre Dc Abr 08, 2015 7:45 am

Skuld escrigué:


Si realment no el vols mirar ho entenc i em sembla bé, però aquest comentari el podries haver posat en el post de la votació, ja que aquest post és per comentar els capítols que van sortint. De totes maneres, gràcies per pronunciar-te Smile

No havia vist el post de la votació. Sorry! Ja desapareixo d'aquest post Razz
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Skuld Dt Abr 14, 2015 10:20 am

Realment no sé si aquest anime té gaire èxit entre els participants, però la veritat és que a mi no em suggereix gran cosa de moment... anem al comentari. Abans de res però, dir que almenys l'opening no està mal Smile

Bueno, aquí tenim l'anomenat "efecte Ichigo" altra vegada xDD Ja deia jo que era un shinigami estrany... però que es decideixi, o una cosa o l'altra!! xD Tot i que es nota que tampoc ho té clar, sinó li contestaria la maleïda pregunta d'una vegada ¬¬

I introdueixen a l'àvia! (que em cau com una patada) I com no, amb una broma més que gastada...¡¡ 4 vegades!! en el mateix capítol. No és que no la puguin fer servir, però amb mesura! Intentem no ser tan repetitius  Estresat Que per cert, la declaració del final sobre fer-la menjar... un facepalm en tota regla  Facepalm Tot i que  per la Sakura, el saber el motiu de veure fantasmes ja la deixa tranquil·la... Són tal para cuál Rolling Eyes

En serio, ningú ha pensat malament del conill?! Era el més sospitós del món... Usagi-san... conejo pedófilo! per favor! I la tia el segueix sense més ni més! Hi ha un límit per ser curteta... I és que a més, quan creus que s'empanarà que està a punt de palmar... doncs no, la tia segueix en el món de yupi!!

(llegir en mode comentarista) I finalment la èpica lluita entre els boss finals!! Usagi-san ataca amb una pastanaga, però Rinne l'esquiva i es disposa a contra atacar amb pebre! Però amb una súper patada voladora Usagi-san li torna l'arma homicida i és ell qui acaba ferit de gravetat! A l'últim moment però, Rinne fa ús de la seva arma secreta i últim recurs que li queda per acabar amb Usagi-san. Sí! És el que tots esperàvem! Confeti!!!! Rinne derrota a Usagi-san amb la seva estratègia i es proclama vencedor d'aquest emocionant combat!!

Ejem... bueno, ja està xD I què més dir... no us ha semblat una mica estrany sentir-se satisfet pel simple fet de ser en aquell lloc? Això no porta a confusió a l'hora de seleccionar la gent per reencarnar-se? En fi... potser són coses meves... ¬¬
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Nafi Dc Abr 15, 2015 4:25 am

Per fi he pogut posar-me al dia amb l'anime així que ja toca comentar-lo Content
Primer de tot sembla la fusió d'Inuyasha i Bleach, i si la noia no portés trenes seria calcada a la Kagome.
Està clar que els primers capítols sempre són fluixets (recordo els primers de Bleach que eren bastant infumables) així que vull mantenir-me de ment oberta i esperar que em sorprengui. Tot i que m'ha fet moltra gràcia que el professor de la Sakura es quedés tal qual al veure el seu amic mort aparèixer del no res, els japonesos estan massa acostumats a veure esperits o que? Molt clau també la roda de foc per la que li fa pagar a la Sakura 500 yens i després deixa que se l'enduguin l'empollon i el chiuaua, que cony li pasa a aquest tio?
I al segon capítol ja tenim el misteri resolt de que hi feia la tia aquella en un flaixbac seu i perquè veu fantasmes, això avança molt rapid o m'ho sembla a mi?
Respecte a lo que algú ha comentat de perquè va a l'escola i es passa tant de temps al mon humà, en el segon capítol diu un o dos cops que ell no pot viure amb l'àvia, i que ell no pot viure allà (referint-se al lloc on està ple de iaios), després la Sakura li pregunta i ara resulta que no és un Shinigami, és un humà "o algo així". Potser era un Shinigami però la va cagar i el van desterrar com a humà al mon dels humans, o potser mai ha estat Shinigami però per algo va conèixer a l'àvia i vol convertir-s'hi (aposto més per la primera opció).

La lluita final Rinne vs Conill Malvat ha estat èpica, i lo pitjor de tot és quen en Rinne per poc perd si no hagués estat pel bazooka aquell de colors. Molt random tot. Lo que em pregunto és perquè sempre mendiga diners de la Sakura si va "armat fins a les dents" amb les merdes aquelles de Shinigami que costen lo seu.

P.D.: Acabo d'entendre que Usagi és conill, per això quan donaven Sailor Moon pel Super 3 li deien Bunny! *moment d'iluminació off*
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Skuld Dc Abr 15, 2015 4:59 am

Sóc conscient que els primers capítols són fluixets i per això no vull descartar la sèrie de bon principi, però és que hi ha haguts moments taaaan random  Lloa  És divertit... però en alguns moments els mataria xD I llavors és quan poso els meus pensaments per escrit xDDDDD

Em sembla molt que alguna d'aquestes hipòtesis sobre en Rinne és més que vàlida ^^ No sé què haurà passat, però aquesta reticència a respondre la pregunta i donar respostes ambigües ha d'anar per aquí... O potser és una cosa completament diferent i ens sorprèn (perquè no, somiar és gratis!).

La lluita va ser de tal epicitat que no podia perdre la oportunitat de fer de comentarista Ullets Des de fora sembla que ho podria fer qualsevol (sarcasm) però ells ho viuen molt intensament Hell yes De veritat, és parlar d'això i no m'ho puc prendre en serio xDDDD Però si no té diners... d'on treu les coses...? Eren els seus estalvis? Ens ha enganyat a tots i resulta que està forrat? Monito Pensant

Respecte al profe del primer capítol... realment no m'hi vaig parar a pensar, però també té lo seu jajajaja Aquí o tots van molt empanats o són tan oberts de ment que res els estranya!
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por jin_97 Dc Abr 15, 2015 5:34 am

Sere breu, només diré una cosa...
Spoiler:
Això és tot per avui xDDD
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Skuld Dc Abr 22, 2015 10:15 am

O algo así... Perdoneu, havia de començar amb aquesta frase XDD I dir també que almenys tinc ganes de veure el capi de la setmana que ve, no sé perquè però amb l'opening em fa que el personatge nou ha de molar ^^ Llavors és quan la decepció serà més gran... T_T

La Tamako és la hòstia, en serio! Això és massa surrealista XD Entra flashback!!

"Sí... jo venia a endur-me la teva ànima *mira millor* Carai que guapo! Escolta, et vols casar amb mi? *uns minuts després* I amb això ja tinc feta la paperassa!! A viure la vida... o el que sigui que tinguem els Shinigamis! "

WTF??? És súper injust per la resta de mortals XD I ara és una caballa que neda amb la corrent (he pensat en en Haru xD)

And Flashback again!!

"Deu vegades més feina, eh? I si no acabo? Bah... pk estan els néts sinó?! muahahaha"

Algú té idea de perquè havia de ser la tercera generació? Què passa amb l'anterior?? No és apta per treballar? No existeix i tot és una invenció de la nostra ment? I què passa? En serio es jubilen els shinigamis? És una conspiració! XD

Tornant a en Rinne, el "quasi sóc enganyat per la paraula gratis" XD Molt bo ^^ I... fertilitzant?! Això només demostra que realment els shinigamis no s'ho prenen gens seriosament T_T

Skuld divagant...:

Skuld: Shippo, ets tu??
Rokumon: Més o menys... només que ara sóc un gat...però diga'm Rokumon!!

XDDD És massa Kawaii!! And it's free!!  Rinne te l'has de quedar sí o sí XD A més que pot ser molt útil si: Rokumon digievoluciona en... Ahmmm, nope, això és d'una altra sèrie jeje perdoneu la confusió ^^ quan punyetes s'estrenarà! que ara estic amb el hype
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Meina Dg Abr 26, 2015 8:45 pm

Skuld escrigué:
Skuld divagant...:

Skuld: Shippo, ets tu??
Rokumon: Més o menys... només que ara sóc un gat...però diga'm Rokumon!!

XDDD És massa Kawaii!! And it's free!!  Rinne te l'has de quedar sí o sí XD A més que pot ser molt útil si: Rokumon digievoluciona en... Ahmmm, nope, això és d'una altra sèrie jeje perdoneu la confusió ^^ quan punyetes s'estrenarà! que ara estic amb el hype

Jo també al veure'l he pensat el el Shippo Lloa

Del capítol quatre penso que ja tardava a sortir un home pel triangle amoros que surt a la majoria del animes, em farà pena pel pobre noi quan els dos protagonistes acabin junts i ell, que ha estat molt temps enamorat de la noia, només serveixi per ajuntar-los. (bueno en realitat molta pena no em farà, per que no m'ha caigut massa bé, esperem que en el futur millori)

I dels altres capítols no tinc gaire més a comentar del que ja heu comentat vosaltres!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por jin_97 Dc Maig 13, 2015 6:47 am

Ningú s'atreveix a dir-ho pro akesta sèrie és infumable, i l'altre casi casi igual... no donen ganes de comentar-les i com s'ha vist ja ningú ho està fent.
Presento una moció censura envers a aquestes sèries si algú ho secunda ja ho podem donar per tancat i en buscarem un altre xDDD
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Nafi Dt Jun 16, 2015 7:47 am

La veritat és que crec que hem pillat una temporada infumable, almenys jo no estic seguint cap anime aquesta temporada a part dos que ja estaven en emissió: Assassination Classroom i Sailor Moon Crysal.
Si voleu podem buscar més sort amb la temporada d'estiu (que no se ben bé quan comença però deu faltar ja poc) o triar animes proposats per nosaltres.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Skuld Dt Jun 16, 2015 8:06 am

Crec que serà millor que els proposem nosaltres perquè de tots els que havia començat a mirar.... només n'he continuat dos...

1. Fate Stay Night. Unlimited Blade Works. (que és la segona temporada i està molt bé; però sense estar a l'altura de Fate/Zero)
2. Kekkai Sensen (que no és exacatament el que esperava però m'està agradant molt)

La resta les he hagut de deixar perquè realment eren infumables... quina m**** de temporada de veritat!! Tot i que potser és que també he anat a triar les dolentes... no sé...
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

KYOUKAI NO RINNE Empty Re: KYOUKAI NO RINNE

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum