Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Les fleurs du mal 惡の華

3 participantes

Ir abajo

Les fleurs du mal 惡の華  Empty Les fleurs du mal 惡の華

Missatge por Sinistre Ds Nov 08, 2014 9:57 am

Novetat del Saló (en versió manga) les fleurs du mal (o aku no hana) tracta sobre la vida d'en Takao, un adolescent normal i corrent, apassionat d'en Baudelaire (d'aquí li ve el nom de l'obra) i enamorat de la Saeki, la noia més guapa de la classe. Un dia, pres d'un impuls, en Takao s'emporta el xandall de Saeki a casa. Tot hauria d'anar bé, perquè tampoc és un pervertit i el tornarà a l'endemà...però algú el va veure.

I aquest és l'inici d'un dels animes amb més polèmics del 2013 a causa de la seva tècnica d'animació, la rotoscòpia, que es tracta de colorejar imatges reals. Això vol dir que l'anime primer va ser actuat per actors reals i desprès, animat. Aquesta tècnica fa perdre moltíssim les expressions però gaudeix d'una fluidesa inusual.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Jo ara mateix vaig pel tercer capítol i cada vegada és més retorçat i angoixant, té pinta de que serà bastant hardcore!

El recomano a la gent que s'atreveixi amb anime experimental i de temàtica realista/psicològica. No obstant, no és un anime AMÈ. És lent, igual que un ganivet clavant-se entre les costelles.


PD: L'ending no té pèrdua
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Les fleurs du mal 惡の華  Empty Re: Les fleurs du mal 惡の華

Missatge por jin_97 Ds Nov 08, 2014 10:49 pm

Jo me llegit el primer tomo i és super engoixant, les coses que fan no em semblen tant horribles, però després de que hi vagin pensant... Aquest manga em tensa molt jajajajja
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Les fleurs du mal 惡の華  Empty Re: Les fleurs du mal 惡の華

Missatge por Nafi Dg Nov 09, 2014 3:22 am

Em recorda als videos de l'història del 3xl, sobre la Resistència i els altres que no recordo com es deien, el Nou Ordre? Suposo que és la mateixa tecnica...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Les fleurs du mal 惡の華  Empty Re: Les fleurs du mal 惡の華

Missatge por Sinistre Dg Nov 09, 2014 8:11 am

Ostres no ho havia pensat, però sí, és la mateixa!

Jin, com és el manga en el primer capítol? Perquè són diferents, segons m'han dit...
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Les fleurs du mal 惡の華  Empty Re: Les fleurs du mal 惡の華

Missatge por jin_97 Dg Nov 09, 2014 10:15 pm

Com que no he vist l'anime se'm fa difícil dirte les diferències... l'únic que puc dir és k mai vui saber el que pasrà després però no puc evitar llegiro jajajajaja és molt raro xDDDD
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Les fleurs du mal 惡の華  Empty Re: Les fleurs du mal 惡の華

Missatge por Sinistre Dc Nov 12, 2014 10:04 am

Té 11 tomos no?? Estic per comprar-lo...
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Les fleurs du mal 惡の華  Empty Re: Les fleurs du mal 惡の華

Missatge por jin_97 Dj Nov 13, 2014 2:04 am

No estic segur si eren 11 o 12, pro comprar-los segurament valdrà la pena, com a mínim el primer és épic
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Les fleurs du mal 惡の華  Empty Re: Les fleurs du mal 惡の華

Missatge por Sinistre Dt Gen 20, 2015 10:43 am

Ja he vist el anime sencer. A mi m'hga agradat molt, però també estic avessat a ritmes lents i això. El final el considero molt bo, però fan una espècie de flashfoward del que passarà. I no passarà perquè no crec que hi hagui una segona part...



PD: Eren 11, el manga.
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Les fleurs du mal 惡の華  Empty Re: Les fleurs du mal 惡の華

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum