Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Presentació

5 participantes

Ir abajo

Presentació Empty Presentació

Missatge por damagost Dl Oct 01, 2012 10:05 am

Hola, em presento:

Em dic David (damagost com a usuari). Estava a la xarxa del 3XL i ara como desapareixerà doncs m'he vingut aquí. Espero que tornem a tenir els animes en català i sobretot 3XL.
damagost
damagost
Humà
Humà

Mensajes : 1
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 27
Localización : Sant Boi de Llobregat

http://www.pedagogium-cos4.tk3.net

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Nafi Dl Oct 01, 2012 10:11 am

Ho esperem tots que tornin, i a ser possible en horaris decents. Però fins que no hi hagi dineiro poc faran... Monito Pataleta

Però benvingut ehh! ^^
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por rakk Dl Oct 01, 2012 10:31 am

eii holaa ^^
doncs si tens raó tant de bo tornin...però dels que feien abans quan era k3 i dels nous d'ara com fairy tail o sword art online(flipo bastant ho sé xDD)

Jo crec que si els comprés el super3 faria una bona inversió,totes les noves generacions que pujen s'aficcionarien a l'anime i seria una generació com la meva que vam créixer amb el bon anime del super3 i el k3-3xl

els temps d'or de l'anime en català *________*
slam dunk,cinturó negre,yu yu hakusho,jeanne,sakura,utena,hattori el ninja.. bff ni han masses xD
rakk
rakk
Mononoke
Mononoke

Mensajes : 33
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Localización : nousee..porai xD

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por The Real Dickinson Dt Oct 02, 2012 4:02 am

Benvingut, Damagost!!
The Real Dickinson
The Real Dickinson
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 30
Localización : Cygnus X-1

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Felicitats pel foro!

Missatge por Cyberdalek2.0 Dt Oct 02, 2012 5:30 am

Hola, com va això per aquí? Mireu, he estat pensant una cosa, com que veig que aquest foro està més organitzat que el meu (no tinc gaire experiència en aquest camp), jo crec que seria millor que tots els usuaris de la comunitat 3xl féssim servir aquest foro, que en penseu? Per cert, si voleu ajuda en alguna cosa del foro, digueu-m'ho, a veure si us puc fer servei jaja. Una altra cosa, felicitats al creador del foro per la bona organització! Que encara no tinc gaire clar qui l'ha creat jaja.
Cyberdalek2.0
Cyberdalek2.0
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 152
Fecha de inscripción : 02/10/2012
Edad : 27
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Nafi Dt Oct 02, 2012 8:21 am

Cyberdalek2.0 escrigué:Hola, com va això per aquí? Mireu, he estat pensant una cosa, com que veig que aquest foro està més organitzat que el meu (no tinc gaire experiència en aquest camp), jo crec que seria millor que tots els usuaris de la comunitat 3xl féssim servir aquest foro, que en penseu? Per cert, si voleu ajuda en alguna cosa del foro, digueu-m'ho, a veure si us puc fer servei jaja. Una altra cosa, felicitats al creador del foro per la bona organització! Que encara no tinc gaire clar qui l'ha creat jaja.
He sigut jo, gràcies! ^^
Per ara en lo que necessito més ajuda, perqué no ho controlo gens, és en el tema de la apariència, botons, imatges, etc. si ets habilidoso amb Photoshop & co. se t'agrairia una ajudeta per fer el forum mas molongo Rolling Eyes
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Cyberdalek2.0 Dt Oct 02, 2012 8:27 am

Jo la part de Photoshop que domino és la de retocar imatges o afegir-hi algun efecte decoratiu i això, però jo sóc una persona que m'agrada donar idees i propostes,i per això et volia preguntar una cosa, les propostes les posem al apartat de "Normativa i ajuda" o faràs un altre apartat només per propostes? T'ho pregunto perquè jo ja tinc unes quantes idees i seria per anar fent una mica.
Cyberdalek2.0
Cyberdalek2.0
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 152
Fecha de inscripción : 02/10/2012
Edad : 27
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Nafi Dt Oct 02, 2012 8:29 am

Cyberdalek2.0 escrigué:Jo la part de Photoshop que domino és la de retocar imatges o afegir-hi algun efecte decoratiu i això, però jo sóc una persona que m'agrada donar idees i propostes,i per això et volia preguntar una cosa, les propostes les posem al apartat de "Normativa i ajuda" o faràs un altre apartat només per propostes? T'ho pregunto perquè jo ja tinc unes quantes idees i seria per anar fent una mica.
Sisi, a Normativa i Ajuda estan perfecte, gràcies! ^^ ENDEVANT!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum