Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Enquesta Supernovas (one piece)

4 participantes

Ir abajo

Quins supernovas preferiu?

Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap8%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap17%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 17% 
[ 2 ]
Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap25%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 25% 
[ 3 ]
Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap0%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap0%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap8%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap25%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 25% 
[ 3 ]
Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap17%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 17% 
[ 2 ]
Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap0%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap0%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Enquesta Supernovas (one piece) Vote_lcap0%Enquesta Supernovas (one piece) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Vots Totals : 12
 
 

Enquesta Supernovas (one piece) Empty Enquesta Supernovas (one piece)

Missatge por jin_97 Dv Jul 26, 2013 5:41 am

Bé, una enquesta més, per fer-ho interessant se'n pot triar més d'un però fem un màxim de 3
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta Supernovas (one piece) Empty Re: Enquesta Supernovas (one piece)

Missatge por ErwynKC Dv Jul 26, 2013 5:44 am

Law (evidentmeeeent!) ¡, Zoro i Bonney^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta Supernovas (one piece) Empty Re: Enquesta Supernovas (one piece)

Missatge por Meina Dv Jul 26, 2013 5:46 am

Que guaiii, ja també havia caigut amb la idea de fer una enquesta dels supernova, pero ja que l'has fet tu millor!!

Jo he votat el Zoro Sang (per que es el meu amor de One Piece i un dels meus amors de la infacia) i la Jewelry (per que segons vaig llegir es la dona més buscada de One Piece (i dones al poder Crit ))
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta Supernovas (one piece) Empty Re: Enquesta Supernovas (one piece)

Missatge por Skuld Ds Jul 27, 2013 4:16 am

Bé, per no canviar els costums he votat en Law ^^ però això era evident jeje La Bonney que tb m'agrada moltíssim L i aquests dos tenia molt clar que els votaria Smile El tercer, com que no em decidia, m'he decantat per en Hawkins.
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta Supernovas (one piece) Empty Re: Enquesta Supernovas (one piece)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum