Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Quin d'aquests plats es el que vols provar més?

5 participantes

Ir abajo

Quin d'aquests plats provaries en primer lloc?

Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_lcap0%Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_lcap0%Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_lcap80%Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_rcap 80% 
[ 4 ]
Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_lcap0%Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_lcap0%Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_lcap20%Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
 
Vots Totals : 5
 
 

Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Empty Quin d'aquests plats es el que vols provar més?

Missatge por Meina Dg Jul 21, 2013 1:32 am

M'ha vingut un flaix, se que no esta ben bé relacionat amb el manga o l'anime, però la majoria d'aquests plats tenim ganes de provar-los gracies a que sóm Otakus, i la meva pregunta és, quin d'aquests preferiries provar en primer lloc?

M'imagino que potser algún ja l'heu provat, pero sense tenir en compte això quin preferiu??

Nomes s'en pot votar 1!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Empty Re: Quin d'aquests plats es el que vols provar més?

Missatge por Skuld Dg Jul 21, 2013 1:36 am

Em faria gràcia probar-los tots, però em sembla que el dango... tot i que no sé exactament pk... Content 
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Empty Re: Quin d'aquests plats es el que vols provar més?

Missatge por Meina Dg Jul 21, 2013 1:41 am

Jujuju jo diria que si que se per que, tant tu com jo!!! Per que a l'Itachi l'hi encanten els dangos!!! Konata 3 

Jo es que probat, ja he probat el ramen, el sushi i el mochi, i els dangos els vull probar al proxim saló del manga Crit 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Empty Re: Quin d'aquests plats es el que vols provar més?

Missatge por Nafi Dg Jul 21, 2013 1:45 am

Joooo... de cuina japonesa ni flower. No m'agrada gens el peix osigui que la cuina japonesa no m'inspira molt, no he provat mai res XD I tampoc m'interesaria provar-ho. M'inspira més la cuina xinesa.
Si coneixeu plats que no són de peix i stan bons sóc tot orelles!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Empty Re: Quin d'aquests plats es el que vols provar més?

Missatge por Meina Dg Jul 21, 2013 1:52 am

El ramen són fideus amb caldo i en pots demanar de carn o peix!! (El Naruto es peix)

El mochi es un dolç que no es de peix!!

Els Dangos són pinxos de una mena de pastis fet amb pasta de farina!!

El Takoyaki es com pilotilles de pop!!

Onigiri, són les boles d'arros, algúnes amb alga i una pruna al mig, i d'altres snse res!!

I del sushi diria que no cal dir res!!

No tot es peix!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Empty Re: Quin d'aquests plats es el que vols provar més?

Missatge por ErwynKC Dg Jul 21, 2013 1:55 am

Jo he provat el ramen, però em faria gràcia els típics Onigiri *-* El sushi també, però el peix cru a mi no sé si... :$ El pop no m'agrada gaire, però és que el Takoyaki fa una piiiinta! *Q*

Però em quedo amb l'Onigiri!

Els Dangos són dolços? És que potser em faria gràcia provar-los!
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Empty Re: Quin d'aquests plats es el que vols provar més?

Missatge por jin_97 Dg Jul 21, 2013 4:49 am

jo dubtava entre el dango i el mochi, però finalment he triat el dango Huhu Huhu Huhu Huhu 
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Quin d'aquests plats es el que vols provar més? Empty Re: Quin d'aquests plats es el que vols provar més?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum