Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Parecidos razonables

4 participantes

Ir abajo

Parecidos razonables Empty Parecidos razonables

Missatge por Nafi Dt Jul 16, 2013 6:03 am

Com tots sabeu he començat a veure l'anime de Fairy Tail i ja m'he topat amb alguns personatges que em recorden molt a altres personatges d'altres animes. Em fa molta gràcia aquest "plagio", no sé si li podem dir així, d'apariències, poders i caràcters.
Faig aquest post per recollir tots aquest parecidos razonables que trobem entre animes i mangues.

Primer que vaig notar ENSEGUIDA i que ja he comentat:

Shikamaru (Naruto) - Kage (Fairy Tail)

Shikamaru i Kage:
Només diré que si busques Kage Fairy Tail a google ets surten també imatges d'en Shikamaru, molt descarat. No fa falta comentar com són d'iguals en l'aparença, però és que a més tenen poders similars.

Segon paralel·lisme que vaig trobar, aquest no està tant clar:

Gajeel (Fairy Tail) - Kenpachi Zaraki (Bleach)

Gajeel i Kenpachi:
Aquest no està tant clar com el primer però també es veuen les similituts, sobretot en el cabell i encara més en la personalitat. Els dos son grans amants de la batalla i els hi agrada lluitar per el simple gust de lluitar (i els dos coneixen el protagonista per aquesta raó: Natsu i Ichigo). Els dos en un principi semblen lo pitjor que li ha passat al protagonista però acaben sent bons personatges (parlo sobre tot per en Kenpachi, a en Gajeel no l'he vist tant però sembla que va pel mateix camí).

Ara vosaltres, quins personatges heu trobat veient un anime o llegint un manga i heu pensat aquest és clavat a Fulanito del anime/manga X?
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Parecidos razonables Empty Re: Parecidos razonables

Missatge por ErwynKC Dt Jul 16, 2013 6:51 am

Sí! I tant!!! Ho tinc claríssim!

Shanks (One Piece) - Gildarts (Fairy Tail)

Nafi, val més que tu no ho llegeixis, si vols mira les fotos, però llegir llegir no, per FT :$

Shanks i Gildarts:

Estava claríssim! Sempre ho hem dit
En Shanks és com un pare per en Ruffy, i en Gildarts també va ser molt proper a en Natsu quan era petit. I no cal dir que, físicament, també tenen certa assemblança.
Els dos són d'aquells homes coneguts per la seva força, i en caràcter també són força parescuts. Els agrada fer broma i riure quan és el moment, beure, i seriosos quan cal.

Aquest si que no el miris, Nafi!
Gildarts/Shanks :

Gildars-Natsu/Shanks-Luffy:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Parecidos razonables Empty Re: Parecidos razonables

Missatge por Meina Dt Jul 16, 2013 8:50 pm

Les que també s'assemblen força, són:

No sé si haureu vist algún dels 2 animes pero aquí us les poso

La Haruhi de "Haruhi Suzumiya" i la Yurippe d"Angel Beats"

Haruhi & Yuri:
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Parecidos razonables Empty Re: Parecidos razonables

Missatge por ErwynKC Dt Jul 16, 2013 10:27 pm

Quan vaig veure la Yurippe, em va semblar que em recordava a algú.. La Haruhi la conec perquè és bastant famosa, però no miro el seu anime.

Sí que s'assemblen!
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Parecidos razonables Empty Re: Parecidos razonables

Missatge por Meina Dj Jul 18, 2013 8:39 pm

Jo Angel Beats si que he vist l'anime, de Haruhi Suzumiya m'he llegit uns quants tomos!!

Anar pensan m'he enrecordat d'una altre "parella" de personatges que s'assemblen moltissim!!

El Sanji de One Piece i el Jun de Working'!!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Quan vaig començar a mirar Working'!! de seguida vaig veure que el Jun era identic al Sanji (amb aparença) a més hi ha la casualitat que els 2 són cuiners!! I per ells la cuina és sagrada Lloa Lloa Lloa 

Sanji i Jun:
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Parecidos razonables Empty Re: Parecidos razonables

Missatge por Skuld Ds Jul 27, 2013 12:05 pm

Doncs després de llegir Elfen Lied (pk l'anime em va deixar amb les ganes) he trobat que un dels personatges (que no té nom) s'assembla mooolt a l'Alucard de Hellsing.
Tot i que he de dir que prefereixo l'Alucard de lluny, els dos són uns psicòpates violents que es guanyen la vida fent de "mercenaris". No sé si es podria dir que l'Alucard és un mercenari, però tampoc sabria descriure la feina que fa... I fins i tot s'assemblen en l'aspecte (el de dalt és l'Alucard).

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Tot i que es puguin assemblar, l'Alucard és molt millor!!! En això no hi ha comparació possible ^^ Encara que ell sigui el vampir, em sembla que el d'Elfen Lied és un monstre bastant pitjor.
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Parecidos razonables Empty Re: Parecidos razonables

Missatge por Nafi Ds Oct 12, 2013 10:15 am

Flipant m'he quedat quan avui, en un dels meus tants moments de fangirl que tinc últimament m'he posat a buscar fots d'en Himchan, un dels que forma part de la banda de K-Pop B.A.P. i que té una veu que m'ha fet enamorar. Total, que buscant fotos seves he trobat aquestes:

himchan:
A part de que està pa comerselo con patatas, no us recorda un ou a en Ren de Nana? He posat aquestes fotos perquè quan li canvien el color del cabell doncs ja no s'hi assembla tant, però quan he vist aquestes he dit, COÑO en Ren!

ren:
Potser no és tant clar com m'ho semblava a mi, però quan he vist les fotos ha sigut un... :baba:A més de que en Ren està tope de inspirat en el baixista dels Sex Pistols Sid Vicious, una icona del punk:

sid:
Tot i que en Ren és amb diferència més guapo que en Sid.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Parecidos razonables Empty Re: Parecidos razonables

Missatge por Skuld Dl Oct 14, 2013 5:25 am

En Ren i en Sid s'assemblen moltíssim i, no es pa menos pk ja que es va basar en ell per fer-lo... però sí, la veritat és que en Ren és molt més guapo Bah on anem a parar xD

Doncs ara que ho poses, he trobat un altre "parecido razonable" entre la Shinku de Rozen Maiden i la Victorique de Gosick. De fet, em sembla que estic mirant Gosick pk trobava a faltar la Shinku i la Victorique me la recordava xD

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

En fi, les dues són molt semblants físicament i també per la roba que porten, però després de veure uns capítols s'assemblen fins i tot de caràcter. Són unes mandones i unes supersabiondas, però que quan es posen tendres són adorables Huhu són totes dues tan kawaii!! M'encanten!!
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Parecidos razonables Empty Re: Parecidos razonables

Missatge por Skuld Dj Maig 15, 2014 4:12 am

El primer que vaig pensar quan vaig conèixer la Yuuko va ser que s'assemblava moltíssim a l'Ai. De fet, les trobo tan iguals que per mi podrien ser la mateixa persona però en versió nena i en versió adulta XD (tenint en compte que l'estil de dibuix no té res a veure) I quan les dues porten kimono la semblança encara s'accentua més... Vamos, dues gotes d'aigua Wink

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Tot i que d'aspecte són clavades, he de dir que en termes de personalitat no s'assemblen tant. Tot i això, quan es posen serioses i posen la seva cara de determinació són igualetes jeje A més, totes dues tenen "frases cèlebres" úniques i contundents (tot i que la Yuuko en té moltes d'aquestes frases). En caràcter potser no s'assemblen gaire, però tenen punts comuns ^^
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Parecidos razonables Empty Re: Parecidos razonables

Missatge por Skuld Dc Oct 01, 2014 10:00 am

Tinc un altre "parecido razonable" xD Això sí, si teniu pensat mirar "Magi: the labyrinth of magic" en un futur pròxim pot contenir SPOILERS. I ja posats també de "Fairy Tail" i "The last airbender". Amb les imatges no hi ha problemes ^^

Al principi, creia que el meu estimat Hakuryuu només s'assemblava a en Zuko per la cicatriu de la cremada a la cara (que casualment és al mateix lloc i al mateix costat), però a mesura que miro l'anime veig que s'hi va assemblant més i més.

Spoiler:

Similituds importants... doncs, tots dos són possibles prínceps hereus d'un gran imperi, tenen un lligam amb el foc que els ha fet patir molt, les seves relacions familiars són problemàtiques, els pares no són tot allò que un voldria etc. En fi, que estan marcats per l'odi, la tristesa i el dolor. L'única diferència que trobo és que al principi d'Avatar la nació del foc ja està instaurada i a Magi està en procés XDD

I ja posats, dins la mateixa sèrie hi ha altres similituds, com ara la que hi ha entre la Scheherazade i la Mavis. A banda de la semblança física (tenint en compte que les dues són chibis i adorables) totes dues són magues bastant poderoses amb posicions similars: mentre que la primera és la suma sacerdotessa del país, la segona és la fundadora del gremi XD

Spoiler:

En temes de personalitat són una mica diferents, ja que la Mavis és més alegre, però totes dues es preocupen pels seus "fills"; no pendre-s'ho literalment XD I les circumstàncies són similars, ja que ningú interactua directament amb la persona real (ja sigui via fantasma o a distància...) i són les estrategues a l'hora de combatre.

I per acabar alguns diuen que en Judal s'assembla a en Zeref, però jo no ho acabo de veure... Potser sempre que surten es lia parda i eso, però... bueno, també són mags súper poderosos i sembren la guerra allà on van... I també tenen una part kawaii (tot i que molt en el fons)... suposo que si hi penso s'assemblen més del que em pensava XDDD

Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Parecidos razonables Empty Re: Parecidos razonables

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum