Quin és el teu Psycho Pass?
2 participantes
Quin és el teu Psycho Pass?
No tenia ni idea d'on posar-ho, o sigui que he fet un nou post per a deixar-vos aquest mini qüestionari per saber en quina categoria estaria el vostra Psycho Pass http://quizilla.teennick.com/quizzes/24135247/whats-your-psycho-pass
A mi m'ha sortit això:
You are a Stable citizen of the Sybil System! Hue color: Varies of Blue Crime Coefficient: below 100
Ostres... sóc un ciutadà estable... Jo volia ser com en Makishima!!! Em sembla que aquest test és una estafa XD Mira que l'he contestat vegades, però el meu coeficient no passa d'un simple criminal latent...
PD: si a algú li surt com en Shougo que em passi les respostes XDDDD
A mi m'ha sortit això:
You are a Stable citizen of the Sybil System! Hue color: Varies of Blue Crime Coefficient: below 100
Ostres... sóc un ciutadà estable... Jo volia ser com en Makishima!!! Em sembla que aquest test és una estafa XD Mira que l'he contestat vegades, però el meu coeficient no passa d'un simple criminal latent...
PD: si a algú li surt com en Shougo que em passi les respostes XDDDD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Re: Quin és el teu Psycho Pass?
M'ha sortit el mateix que a tu...
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc