Com vau arribar a aquest foro?
3 participantes
Com vau arribar a aquest foro?
Ahir al foro de Bleach el Finnick va fer aquesta pregunta i vaig pensar que era una molt bona pregunta, i aqui us la faig jo!!
Jo vaig arribar...
Era el dia 1 d'Octubre de l'any passat (el dia que van tancar el 3xl ) i avans de marxar a l'insti em vaig dir: Passarè un moment pel 3xl aveure si ja l'han tancat. Vaig entrar i vaig veure que encara no, i que tenia un missatge privat de la Rakk que em recomanava aquesta página, me la vaig guardar i més tard em vaig registrar.
No va ser fins al cap d'un temps que em vaig presentar, però despres de presentar-me no vaig dir res més u.u' (sorry) i al cap d'un temps més em vaig posar a publicar post i aqui em teniu!!
P.D: Com vas posar tu al foro de Bleach, Nafi com vas pensar fer aquest foro??
Jo vaig arribar...
Era el dia 1 d'Octubre de l'any passat (el dia que van tancar el 3xl ) i avans de marxar a l'insti em vaig dir: Passarè un moment pel 3xl aveure si ja l'han tancat. Vaig entrar i vaig veure que encara no, i que tenia un missatge privat de la Rakk que em recomanava aquesta página, me la vaig guardar i més tard em vaig registrar.
No va ser fins al cap d'un temps que em vaig presentar, però despres de presentar-me no vaig dir res més u.u' (sorry) i al cap d'un temps més em vaig posar a publicar post i aqui em teniu!!
P.D: Com vas posar tu al foro de Bleach, Nafi com vas pensar fer aquest foro??
Re: Com vau arribar a aquest foro?
Jo.. en realitat no me'n recordo! xDD Ja sabeu que tinc mala memòria...
Em sembla que devia ser que abans de tancar el 3xl, ho devia veure per algun lloc, però no n'hi vaig fer gaire cas.. Diria que quan, al cap d'un temps, trobava a faltar el 3xl, en vaig buscar alguna cosa al google... I em sembla que sortia aquest foro i algun més.. quan em vaig registrar no era gaire activa, però poc a poc anava parlant més ^^
Ara estar aquí ja és com ser a casa!<3
Em sembla que devia ser que abans de tancar el 3xl, ho devia veure per algun lloc, però no n'hi vaig fer gaire cas.. Diria que quan, al cap d'un temps, trobava a faltar el 3xl, en vaig buscar alguna cosa al google... I em sembla que sortia aquest foro i algun més.. quan em vaig registrar no era gaire activa, però poc a poc anava parlant més ^^
Ara estar aquí ja és com ser a casa!<3
ErwynKC- Dimoni guineu
Re: Com vau arribar a aquest foro?
EHHHHHHHHHHHHHH! No havia vist aquest post! XD
Doncs bàsicament va sortir perquè l'últim dia del 3xl estava al xat ambrarament un futimé de gent i va acabar sortint la idea de crear un forum per no perdre el contacte ni la comunitat. Com que ningú fotia res doncs al final el vaig crear jo, ja veieu quien me manda a mi... però bueno, estic contenta.
Al principi això era un desert però ara, tot i que siguem pocs m'encanta la gent que he trobat aqui
Gràcies a tots!
Doncs bàsicament va sortir perquè l'últim dia del 3xl estava al xat amb
Al principi això era un desert però ara, tot i que siguem pocs m'encanta la gent que he trobat aqui
Gràcies a tots!
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum