Torna "Avatar: The Legend of Korra"
4 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Torna "Avatar: The Legend of Korra"
Com que es va parlar fa temps de Legend of Korra a la secció de recomanacions i vaig entendre que hi havia gent que ho seguia suposo que això us interesarà. Torna Avatar: The Legend of Korra aquest divendres 13 de Setembre! Ja s'han fet públics dos trailers de la nova temporada Book Two: Spirits:
Ja tinc ganes de tornar a veure la Korra i espero que els nous personatges molin més que els del primer llibre, en Mako no li arriba ni a la sola de la sabata a en Sokka i de la Asami comparada amb la Toph ni en parlem. Quines ganeeeees!
- primer trailer:
- segon trailer:
Ja tinc ganes de tornar a veure la Korra i espero que els nous personatges molin més que els del primer llibre, en Mako no li arriba ni a la sola de la sabata a en Sokka i de la Asami comparada amb la Toph ni en parlem. Quines ganeeeees!
Re: Torna "Avatar: The Legend of Korra"
Ja tinc ganes de veure el segon llibre, tinc curiositat per saver que pasarà, ja k parlara del mon dels esperits
tot i que a la llegenda de Korra trovo a faltar en Zuko
tot i que a la llegenda de Korra trovo a faltar en Zuko
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Jo encara no he vist aquesta "llegenda", jo solament he vist Avatar: l'últim mestre de l'aire (no tota), així que no sé com pot ser el llibre 1, però m'encanta la sèrie i segur que promet.
Hiei_Light- Humà
Sí, ja sabia que s'estrenava ^^ Tinc ganes de veure el segon llibre pk amb el primer em vaig quedar amb les ganes. I espero que apareguin personatges millors... és que en Sokka, la Toph i en Zuko són inigualables xD Jo és que sóc fan total de la Toph, és la ama
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Jo també sóc una gran fan de la Toph és la millor de totes. Trobo a faltar un personatge com ella...
Han passat moltes coses en aquests dos últims llibres! Han sigut molt intensos i ara ja estan passant el quart i últim llibre de La Llegenda de Korra: Balance.
Tot i que la Korra no m'ha caigut mai massa bé he d'admetre que m'han enganxat molt aquestes dos últimes temporades i que després del quart em quedaré amb un mal sabor de boca sabent que ja no tornarà...
Espero que no abandonin per sempre el mon Avatar ja que m'encanta i crec que pot tindre molta molta tirada (vull veure un Avatar al futur).
Heu estat seguint aquests dos últims llibres? Que us han semblat?
Tot i que la Korra no m'ha caigut mai massa bé he d'admetre que m'han enganxat molt aquestes dos últimes temporades i que després del quart em quedaré amb un mal sabor de boca sabent que ja no tornarà...
Espero que no abandonin per sempre el mon Avatar ja que m'encanta i crec que pot tindre molta molta tirada (vull veure un Avatar al futur).
Heu estat seguint aquests dos últims llibres? Que us han semblat?
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum