Debat Bleach
4 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime :: Bleach
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: Debat Bleach
jajjajjajajaa pobre Byakuya xD ja me'n recordava del vídeo, però és boníssim. No hi té res a fer contra la Yachiru
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Jajaja que boo!! Buff.... la Yachiru ningú hi pot fer res amb ella!! Pobret Byakuya!!
És un Spoiler o el puc veure? ç__ç
ErwynKC- Dimoni guineu
Jajaajajjajajajja Molt boooo!!!!! Segur que cada vegada m'agrada més el Byakuya! Quin riure, pobret!
ErwynKC- Dimoni guineu
NO M'HO PUC CREURE..!!!!!!!!!!!!!
O sea, que fuerte XD No, de veritat, flipant!
looooooooooooooooooool No pot seeer! Abraça a la Momo i li clava la zampakuto..? Com es pot ser tan.... Agh!
No pot ser...! I en Renji, amb la Rukia encara en braços (M'encantennnnn ) es troba de sobte entre els 3 (Aizen, Gin i el que no hi veu, no recordo com es diu..), altre cop al lloc on s'havia d'haver fet l'execuició i... To be Continued.
O sigui que a mirar el pròxim s'ha diiit!!!
Bleach 60/366.
- Spoiler:
- L'Aizen... L'Aizen és viu....!!!!!!! S'ha de dir que ja no em fa gaire gràcia...
O sea, que fuerte XD No, de veritat, flipant!
Erwyn14KC escrigué:
[...] però fins al moment m'havia semblat una bona persona.. (Potser més endavant es revela que per alguna cosa no ho era (Que tampoc ho [...]
looooooooooooooooooool No pot seeer! Abraça a la Momo i li clava la zampakuto..? Com es pot ser tan.... Agh!
No pot ser...! I en Renji, amb la Rukia encara en braços (M'encantennnnn ) es troba de sobte entre els 3 (Aizen, Gin i el que no hi veu, no recordo com es diu..), altre cop al lloc on s'havia d'haver fet l'execuició i... To be Continued.
O sigui que a mirar el pròxim s'ha diiit!!!
Bleach 60/366.
ErwynKC- Dimoni guineu
El cec negre és en Tossen. A partir d'aquí començaràs a entendre perquè ens cau tan malament la Momo (espero). Ja ens diran que et sembla com avança la cosa
Jajajajajaja, quan vas posar que l'Aizen havia mort i que et feia moooolta pena, em va agafar un atac de riuree (sorry ) pero vaig pensar que clar, al principi sembla molt boo!!
Mica en mica aniras entenent moltes coses!! Com jo que encara em queden coses per entendree!!
Mica en mica aniras entenent moltes coses!! Com jo que encara em queden coses per entendree!!
jajjajjaja a mi tb em va fer molta gràcia sentir que et feia pena xD Però jo el vaig clissar de seguida A partir d'ara ja sabràs de què va l'Aizen i, no és res de bo...
Pensant en tot això, he recordat una escena genial xD Va ser boníssim jajja No és un spoiler, o sigui que ja ho podeu mirar totes
Pensant en tot això, he recordat una escena genial xD Va ser boníssim jajja No és un spoiler, o sigui que ja ho podeu mirar totes
- Spoiler:
No vull ni pensar què hauria passat si no l'arriba a entomar jajjajaja pobre Rukia (tot i que tard o d'hora l'Ichigo en patiria les conseqüències...) xD I m'encanta la cara que hi posa en Renji
Editat per darrera vegada per Skuld el Ds Jul 20, 2013 11:42 am, editat 4 cops en total
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
M'encantaaaa Skuld XD no sé que cony li passa pel cap a l'Ichigo per fer-ho però em vaig partir molt! (Renji x Rukia )
L'escena mooolt bona! Quin riure!
P.D: Les veus són mooooooooooooooooooolt rareeees!
ErwynKC- Dimoni guineu
Jo és que a les veus en japonès ja hi estic més que acostumada jeje Fa tant de temps que ho vaig deixar de veure en català (més que res pk no van doblar més capítols ) Just abans d'una saga de relleno, em sembla... així me la vaig saltar directament
Skuld- Dimoni gos
Les veus en català... quins records! El doblatge s'acaba amb la Saga del rescat de la Rukia (la que sta veient la Erwyn) osigui que és 1/3 de l'anime només el que està doblat
Em sembla que jo vaig veure una mica més pk la saga dels bounts la van doblar i una part de la saga arrancar també...
- Spoiler:
- Crec que s'acabava just després del combat entre l'Ichigo i en Grimmjow; quan apareixia en Nnoitra
Skuld- Dimoni gos
Ara que ho dius... els Bounds segur que estaven doblats, però pensava que eren abans de la saga arrancar. Recordo que el primer que vaig veure en japonès subtitulat va ser la saga de relleno de la Princesa, però no me'n recordo de on anava, pensava que era després del rescat de la Rukia XD vaya cacao mental que tinc...
Sí, els Bounts van abans de la saga arrancar, això segur... em sembla que després ja comencen amb la dels vizards i arrancar pròpiament dita però no l'acaben i ens hi deixen la de la princesa aquesta entremig... diria... pk crec que jo tb vaig començar-ho a mirar en japonès en aquest moment
Llavors ja posaven relleno enmig de les sagues principals i en els moments més inoportuns
Llavors ja posaven relleno enmig de les sagues principals i en els moments més inoportuns
Skuld- Dimoni gos
Vaaaaale ara si que m'ubico XD
El relleno de la Princesa va després de la lluita contra en Grimmjow que la posen sin ton ni son. Maleït relleno fastigós que no serveix de res ¬¬
El relleno de la Princesa va després de la lluita contra en Grimmjow que la posen sin ton ni son. Maleït relleno fastigós que no serveix de res ¬¬
Em perdo
Jo ara em miraré el relleno de que segresten l'Orihime amb unes portes molt rares, i en Renji està al món dels humans.
Jo ara em miraré el relleno de que segresten l'Orihime amb unes portes molt rares, i en Renji està al món dels humans.
ErwynKC- Dimoni guineu
Lo de que segresten la Orihime no és relleno, cuidado XD Encara falta perquè et topis amb el seguent relleno, bueno, crec que hi ha algun capi suelto de relleno en mig però molen molt!
Si, si, aquest segrest si que es relleno, el que no es un que encara l'hi queda una mica!!
Joder vaya lio que m'estic fent amb els capítols i els rellenos.
- Spoiler:
- No estem parlant de quan l'Ulquiorra segresta a la Orihime perquè li diu l'Aizen? I que aleshores envien a en Renji, en Toshiro, l'Ikkaku i la Rangiku al món dels humans no me'n recordo ben bé perquè? Aquest segrest no és relleno.
Ara, si ni ha un altre ja no me'n recordo, potser me'l vaig saltar.
Jo tenia entès que sí, que era relleno!
Bueno com q ja m'ho estava mirant..
Dos tios i una nena, que truca per telèfon a l'Ichigo etc. i els diu que corrin xD I després s'emporten en Chad, també..!
Bueno com q ja m'ho estava mirant..
Dos tios i una nena, que truca per telèfon a l'Ichigo etc. i els diu que corrin xD I després s'emporten en Chad, també..!
ErwynKC- Dimoni guineu
Vaaaaaaaale! Lol vaya tontaca, ni me'n recordava que començava així la cosa... Gomen Erwyn m'he fet la pixa un lio >.<
La saga dels bounts!! Sí, és relleno total Jo tampoc me'n recordava que començava així...
Skuld- Dimoni gos
De moment en miraré uns quants capis, i si em cansa molt m'ho saltaré.
Vosaltres ho vau veure? És molt avorrit?
Vosaltres ho vau veure? És molt avorrit?
ErwynKC- Dimoni guineu
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3