Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

A quin personatge de Naruto t'assembles?

+2
ErwynKC
Nafi
6 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Nafi Dg Jun 09, 2013 7:06 am

Fent el vago per internet he trobat aquest Test per "saber" a quin personatge de Naruto t'assembles.

Com tots aquests tests és una chorrada però és entretingut.

El meu resultat ha sigut:

Deidara

A quin personatge de Naruto t'assembles? Deidara

Ingeniosa, prudente, espontánea, artística, inquieta, caprichosa, cruel ... pero abierta a la diversión! Te encanta volar, moldear y destruir.

He de confessar que la Deidara és un personatge que mai m'havia cridat la atenció però ara que m'hi fixo té el seu punt de molona!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por ErwynKC Dg Jun 09, 2013 7:50 am

Doncs el meu:

Hinata

A quin personatge de Naruto t'assembles? Hinata

Buena, sensible, vergonzosa y muy tímida. Te ruborizas con facilidad ante quien te gusta. Te falta un poco más de confianza en tí misma.

I la veritat, el personatge m'agrada bastant, i la descripció s'em assembla una mica... >//<
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Meina Dg Jun 09, 2013 10:28 pm

A mi m'ha sortit:

Temari

A quin personatge de Naruto t'assembles? Temari

Fría, dura, solvente y aparentemente insensible, pero escondes proteccionismo y bonitos sentimientos hacia la gente que quieres.

El personatges m'agrada molt peró no esperava que em sortis ella Monito Pensant , em veig més estil Hinata (com la Erwyn), pero bueno. La Temari em porta molts records per que al meu primer saló del Manga vaig anar disfressada della!!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Nafi Dg Jun 09, 2013 11:26 pm

M'encanta la Temari! També adoro la Hinata però tinc un feble per la Temari (y en Shikamaru!). En serio vas fer un cosplay seu? M'encantaria veure'l


Editat per darrera vegada per Nafi el Dl Jun 10, 2013 9:51 am, editat 1 cop en total
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por ErwynKC Dl Jun 10, 2013 2:41 am

La Temari mola molt!!! I en Shikamaru m'encanta *-*
Per cert Nafi, i aquestes imatges d'aquí, s'han colat o les has posat tu? xD O sóc jo que veig algo raro? xD
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Nafi Dl Jun 10, 2013 3:59 am

De quines imatges parles? De les dels personatges? Les heu posat vosaltres >.<
Si no són aquestes no se de quines parles~
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por ErwynKC Dl Jun 10, 2013 4:19 am

Jo veig
A quin personatge de Naruto t'assembles? Ojitoss
entre "M'encanta la Temari!" i "També adoro..." i al final del escrit >.<

No la veus?

Et deixo una captura de pantalla:
A quin personatge de Naruto t'assembles? 92878825
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Meina Dl Jun 10, 2013 6:59 am

Si Nafi jo també les veig les imatges aquestes.

Per cert a mi també m'encanta la parella ShikaTema (es la meva parella preferida de Naruto, ames es veu tant clar que acavaran junts Monito Ullets ) tot hi que per individual també m'agraden molt els dos!!

Tot hi que els meus personatges preferits són la TenTen (nose per que, li tinc un carinyo especial des de petita) i l'Itachi I love you , el meu amor platonic (fa 7 anys que m'agrada)

Nafi, a mi el Deidara s'enpre m'ha caigut bé i em fa mooooolt riure, es un dels que em fa més riure de tots per el seu super explosiu caracter!!

Erwyn, la Hinata també m'agrada molt i apart d'aixo soc molt fan de NaruHina, tot hi com he dit avans jo també em veig una mica la personalitat de la Hinata.
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Nafi Dl Jun 10, 2013 9:55 am

ARREGLAT! Sorry pel desajuste.

Aquesta tarda me l'he passat llegint Naruto i m'he enamorat de l'Itachi! Monito Pervert He de confesar que sempre els hi he tingut una tirria especial a aquests personatges típics dels animes que van de silenciosos i superiors estil Itachi o Byakuya. Però l'Itachi m'ha tocat la fibra!

Les meves parelles preferides també són la ShikaTema i la NaruHina! Però agafant els personatges per separat prefereixo a la Temari i en Shikamaru ja que els dos m'encanten ja de per si sols!

En Deidara és un personatge surrealista però si que li posa el seu toc a la cosa XD
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Meina Dt Jun 11, 2013 10:34 pm

ES que l'Itachi es el millor Monito Pervert i a més es molt guapo, (del Byakuya no en puc dir res per que nomes he mirat 70 capítols de Bleach, l'he de continuar, tot hi que a mi l'Itachi sempre m'ha cridat molt l'atenció i el Byakuya no tant), no se per quin capítol de Naruto vas (jo vaig amb el manga a ritme japones) pero es que l'Itachi es per mi i per molts altres fans de Naruto (que m'ho han dit) es un dels millors de tota la serie!!

De parelles si, jo sóc molt fan de ShikaTema i NaruHina (com he dit avans) peró apart també m'agraden molt les parelles SasuSaku, NejiTen, SaiIno, SuiKari, i les d'adults ja fetes (MinaKushi, AsuKure, DanTsu,...)!!

Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Nafi Dc Jun 12, 2013 2:42 am

Ara vaig pel capítol 580 del manga. No estic tant enterat de les parelles que hi ha però SasuSaku NO LA AGUANTO, bàsicament perquè no suporto a cap dels dos personatges (ni Sasuke ni Sakura), SaiIno no l'havia vist mai com a parella, SuiKari tampoc hi havia pensat mai bàsicament perquè està coladíssima pel Sasuke però si que estan fets l'un per l'altre *O*

Em fot molt que en els shonens mai es parli obertament del tema parelles, li donaria una mica més de salsa a la cosa!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Meina Dc Jun 12, 2013 3:33 am

OLEEEEE PER FI ALGÚ QUE EM COMPREN Monita Ballant !!! JO TAMPOC AGUANTO EL SASUKE!!, tot hi que per mi la Sakura es passable, peró es que el Sasuke si que no l'aguanto gens ni micaaa, li tinc molt odi, per la seva manera de ser, de pensar, etc...!!

La parella SuiKari va ser veure'ls i imaginar-me'ls com a parella Monito Ligón , per que moltes de les parelles dels anime començen varallan-se, ames com que la parella SasuSaku la tenia clara des de petita mai he vist en Sasuke i la Karin com a parella.

I la de SaiIno va ser com un flaix, per que com la Ino estava enamorada del Sasuke i el Sai s'hi assembla, per aixo,
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por ErwynKC Dc Jun 12, 2013 6:59 am

Jo ShikaTema FTW!!!! M'encanteeeen *-* I com a personatges també.
Com ja he dit per algun lloc, ho tinc moolt abandonat, o sigui que ni la Karin, ni Suigetsu ni en Sai els conec.. xD I l'Itachi tampoc.. T_T Tothom em diu q és el millor, que mola taan! Però és que em queda molt per arribar on apareix ell, i... Mai m'hi poso..

I fins on he vist, he odiat en Sasuke. (Ho sento però tampoc l'aguanto) I la Sakura (ho sento també) però tot el dia darrere en Sasuke... Buff ¬¬

PD: MinaKushi m'agrada mooolt >//< No sé ni com m'en entero de tot, però sense mirar-la sé que són els pares d'en Naruto, i... Algo més xD
Nose pq, però són molt macos!!

PDD: Tens raó Nafi! Al shonen també hi hauria d'haver una mica d'aquest estil... La gent com jo s'hi enganxaria encara una mica més, a banda de el/els objectius de la serie, estaria bé poder veure qui acaba amb qui.. ^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Meina Dc Jun 12, 2013 6:34 pm

Erwyn, et comprenc en el tema de no posar-t'hi, a mi em passa més o menys el mateix amb Bleach, si fossin animes curts no faria tanta mandre, peró al ser llargs costa molt més posar-s'hi :-/

Nafi, he mirat per el capítol que vas i si es un dels moments en el que l'Itachi toca més!!

P.D: Si tema shonen si que hi falta una mica d'amor, es que en la majoria de shonen el maxim amor és una noia que va darrere del prota/amic del prota com una boja (Hancock, Sakura,...)
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Nafi Dc Jun 12, 2013 11:24 pm

Jo aquests dies m'he fet marató de Naruto i ja he arribat a on estan al Japó (633), no sé si alguna de vosaltres també hi ha arribat però BWA! Estic super impacient perq surtin els pròxims capítols Monito Norl I tot i amb els nous capítols segueixo odiant el Sasuke!

El tema shonen-amor suposo que al ser per nois preadolescents aquests tema l'eviten perquè pensen que avorreixen, però no és just i les noies que també mirem shonens que? Haurien de saber barrejar més les coses i que no sigui o NOMÉS per nois o NOMÉS per noies.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Meina Dj Jun 13, 2013 2:26 am

Nafi, avui mateix ja ha sortit el 634 (cada dimecres, nose a quina hora, surt un capítol nou)!!! Jo també els estic seguin i si estant molt emocionants!!Monito Norl Jo com tu tot hi així continuo odiant el Sasuke!!

Pero aixó que l'amor avorreix als preadolescents tampoc ho veig tant clar, per que a Fairy Tail hi surt més amor que Naruto, One Piece,... i es un anime que agrada molt tant als nois com a les noies!! El que estaria molt bé seria animes de nois, animes de noies i animes mixtos!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por ErwynKC Dj Jun 13, 2013 2:37 am

És veritat, a FT en Mashima si que ha mirat una mica en això del tema de l'amor.. 
I li dona un toc diferent, alguna cosa més.. I m'agrada així Smile
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Nafi Dj Jun 13, 2013 3:54 am

És que no he vist/llegit Fairy Tail! Una raó més per llegir-lo, té algo que justament els hi falta tant a Naruto com a One Piece i a Bleach!

Ja he vist el capítol nou de Naruto! Està super emocionant T.T i se'm fan super curts els capítols!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Meina Dj Jun 13, 2013 4:09 am

Et recomano moltissim que el vegis/llegeixis (Fairy Tai)l a mi m'encanta!!

Benvinguda al mon de cada setmana un capítol, jo porto quasi 3 anys en el tema!! De tant en tant hi han semanes que no surt capítol nou Monito Pataleta per descans de l'autor. Diria que al final t'hi acostumes que siguin tant curts, tot hi que jo encara no m'hi he acostumat!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por ErwynKC Dj Jun 13, 2013 4:53 am

Quan duren els capítols de Naruto? Més o menys el mateix que tots, no? Suposo que ho dieu pq està molt interessant xD

Jo també et recomano que llegeixis/vegis Fairy Tail. El que passa és que l'anime l'han pausat en arribar el  capítol 175. Però no sé quan reprenen l'anime...
O sigui que ara només podem seguir el manga.. I els últims capítols estaven més interessants...!! Meina, tu de FT vas a ritme japonès?
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Meina Dj Jun 13, 2013 6:32 pm

Els capítols de naruto duren unes 12 págines més o menys! Si, mes o menys com els altres mangues!!

De l'anime de FT he llegit que volen començar l'anime de nou sense "relleno" i llavorenç continuar, l'han deixat de fer per que estaven atrapan el manga i en el moment que estaves no es podia posar relleno (jo que vaig passar de l'últim capítol de l'anime al manga i no es portaven gaires capítols) Erwyn, siiiiii vaig a ritme japones, i l'últim capítol m'ha fet agafar un atac de cor!! Monito Norl I estic esperant com una boja el divendres a la tarda vespre!!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por ErwynKC Ds Jun 15, 2013 9:47 pm

Avui m'he mirat el de la setmana passada i aquesta, han sigut IMPRESSIONANTS!!! El de la setmana passada no me'l podia creure...!!! Monito Norl I el de aquesta uah! Molt bo també!  (No et dic res per si no te'l has llegit encara^^)

Per cert, no sé si és el 17 d'aquest mes o del que vé, però surt l'OVA 5 de FT!! I tinc unes ganes de veure'l*-* No sé si m'has vist el trailer, però... *_* 
És que es centra bastant en les parelles del anime i tal... I està bé que facin un especial així ^^ 


PD: Em sembla que hem acabat parlant de coses una mica diferents de la del Tema inicial... n.n' :S
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Meina Ds Jun 15, 2013 11:16 pm

Quina sort que has tingut de haver-los vist els dos de cop, jo els he vist per separat i el de la setmana passada quasi em fa vindre un atac de cor Monito Dafuq !!!

L'OVA vaig veure el trailer fa un temps i vaig buscar informació per aveure quant sortia peró l'únic que m'enrecordo era que sortia porai l'estiu, gracies!!! Monita Té El que també sé de l'Ova es que esta tret d'un capítol especial del manga, el 298, tot hi que fan que l'Ova contingui més coses que el manga! Quines ganes que surti Monito Ullets , alaaa no m'hi havia fixat que es basava en les parelles de l'anime i siiii, que guaii!!!

P.D: Yes, si ens hem mogut una mica, massa del tema inicial O.o Jajaja!!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por ErwynKC Dg Jun 16, 2013 6:26 am

És que la setmana passada amb exams i tal no vaig tenir temps, i ara els he pogut mirar els dos seguits jejeje Però no em passa gaire sovint xD

El manga jo m'el vaig llegir fa temps, quan va sortir, però sí que al OVA hi han afegit més coses 
(Més emoció *-* Jejeje).. També tinc unes ganes de que surtii!!!Monito Ullets 

Doncs he vist que per l'agost crec que era, que l'especial Fairy Tail x Rave Master sortirà en anime! *o* Monito Ullets

Jo vaig començar a mirar Rave, però ho tinc a mitges (més ben dit pes primers capis).. Jo he vist l'especial en manga, però molarà taaant poder veure'l en anime!! 

Si vols te'n deixo el link per on el vaig llegir jo, el manga: 
http://submanga.com/c/131624
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Meina Dg Jun 16, 2013 7:24 am

OOOOOH Rave, encara noo l'he vist però m'agradaria moltissim veure, però buf... tinc una llista tant llarga d'animes per veure Monito Mareado que buff... (m'imagino que com tothom) però aquest apart també em ve molt de gust per que es del Mashima (SUPER GRAN MANGAKA) del que fins ara tots els seus mangas/animes que he vist m'han agradat moltissim (FT, Monster Soul, Nishikaze to Taiyou)

Però segurament veure l'especial avans de llegir/veure rave, com vaig fer amb l'especial One Piece, Bola de Drac i Toriko, que el vaig veure sense haver vist ni un capítol de Toriko

Gracies per passar la pagina!! Tot hi que untimament el submanga està contra meu Monito Pataleta i algunes pàgines em posa error tot hi anan'les carregant!!! TT^TT Bueno... faré com els protas anime aniré insistint i al final ho aconsegiré, jajajajaja!!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

A quin personatge de Naruto t'assembles? Empty Re: A quin personatge de Naruto t'assembles?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum